Probability's image
Probability Done with all the 'who do i look like threads' so I can pull off my old non-cosplay pics which were mostly facial shots and I can put up the 'fun' ones.

This is me enjoying one of my other hobbies, hiking/climbing. (I know there are some more of you out there)
Yeah I know, climbing rocks in sandals = stupid, but hey... I was out walking, the rocks were there, I was there... it was fate I climb them.

I've been like that since I was a kid. If it could be climbed I was gonna make at least a token attempt to go up it. Some things never change I guess.

Anyway. Long story short, if you've never taken a day to just be in the desert alone you should at least once in your life... with proper precautions of course.
and probably better footwear ;-)
  • Probability Yeah it's a bit chimeric at times, though it's been pretty stable for awhile now. Found the 5 pics I really like, though the post-surgery one may go soon. Hiking IS lots of fun! Did you see... I even got AmazonMandy to post some of hers for awhile, she likes it to. {just another reason she's one of my best friends around here} Thanks for the hair comment. I've cut it short again, so bleaching is likely gonna happen again this summer a day or two after my next haircut. I look MUCH better then that god aweful flip picture I put up awhile back and, as a side benefit, I tried on some wigs the other day and they even fit to my head better. As for the tatoo... well my dear, I like to keep a bit of mystery in my life... ;-) 16 years ago
  • Demri Hehe, I forgot how ever-changing your gallery is. lol Hiking wherever you are in this piccy looks like fun! Of course, I don't like climbing and such because I'm a wuss and an extreme klutz, but playing outside is quite enjoyable. ^_^ Nice pic - like the hair! And btw, what IS that tatoo? Now Demri is curious, too. 16 years ago
  • Probability Thanks and nope, sorry. At this point I've dabled once or twice with friends help, but nothing I would put up here is anywhere near complete enough. 16 years ago
  • Mujitsu woot for nature ^_^, lookin good ut still noh costumes eh? :S 16 years ago
  • Probability Already commented on them, and got around to a few of your others you did in my absence. ;) 16 years ago
  • AmazonMandy LOL your ego needs no strokin XD I posted some, won't leave them up here i bet...i dont like posting non cosplay shots, but what the heck! 16 years ago
  • Probability You should... and knowing you you'll probably theme up a costume for it! The tatoo? Just another one of my features that make me uniquely as hot as I am ;-D 16 years ago
  • AmazonMandy @[email protected] man now i wanna post my hiking/climbing pics!! and what is that tatoo??? 16 years ago
  • Jen-neko Yay, climbing is so much fun =^^= I used to climb on everything when I was a kid, too (especially the tree in front of our apartment, and I'd also the doorway to the kitchen :P). But I must say, climbing barefoot is far worse than climbing in sandals. Anywho, neat picture :D 16 years ago
  • Probability ...setting up that camera was a #i### 16 years ago