kaliko_rosa's image
from costume Kouga
kaliko_rosa ...Well I don't have any grunts (poor Ginta and Hakkaku, XD), this Kouga works alone (save for three wolves I have with me in other pictures I need to post, darn cute huskies).

Yeah I really like how this one came out. It was taken on a stream that leads to some waterfalls just over that edge behind me. Kouga's actual territory! heh.
  • Blood_Sword really neat picture, the background fits perfectly! 13 years ago
  • ImMoRtAl MuFfIn awesome eyes and fur X3 16 years ago
  • Jaina Solo Holy crap, your eyes look trippy in this picture! The setting is just freaking amazing. 17 years ago
  • IchaParadiseFan Excellent image 17 years ago
  • PZB Great costume AND a great photo! The colors are so awesome! 17 years ago
  • NytenGale very well done! great scenery...where is this????? 17 years ago
  • WildSpice You make an awesome Kouga <3! 17 years ago
  • piyo2himi Wow. I love the colours, I really do. You always have such vibrant photos and beautiful costumes! :D 17 years ago
  • kill beautiful picture! -you cosplay Kouga very nicely +_+ 17 years ago
  • Su Ying wow great picture and great costume = 100 points 17 years ago
  • kaika OMG such a cool pic! I love photos that creates the right atmosphere and suits e character :D! 17 years ago
  • Lodi Such an awesome picture, Kaliko_rosa! The costume, your pose, your facial expression---everything is perfect! I love it! Keep up the amazing work, my fellow Cdn cosplayer! 17 years ago
  • Hiei<3sLunei13 woah, the pic looks sooooooooo awsome ^__^ 17 years ago
  • Sterling Nice Job. 17 years ago
  • Jove Everything about this picture turned out really well. ^_^ 17 years ago
  • Mizu angel O_O oh...sooo coooool ^_^ awsome!!! 17 years ago