Alphonse Elric

Alphonse Elric
@Pugoffka
Character
Alphonse Elric
Series
Fullmetal Alchemist
Costume
Album
Alphonse Elric
Views
211568
Uploaded
8 years ago

SweetOcarina HOLY... That is a badass cosplay! Just... Wow, dude, WOW.

-Epsilon- yeaaa i love to see another metal cosplay xD

Miyazawa_Lulu I'm totally speechless... O___O

meowl Now THAT is a real-world suit of armor. It's what a real-world Alphonse should look like.

Bara.Rose OMG!! that beautiful =O

aznwolverine Perfect cosplay, accented by the perfect photography. Great choice in angle and light

Blood_Sword Wow. Damn major epic right here.

Yuurisans Very neat craftsmanship!

jessicaxx Holy crap, this is gorgeous!! I love it!

splash!-ley88 Fantastically amazing!

BGL Nice Work !!!

Megami Shiawase Поздравляю с ШК! Правда, как по мне, это достойно не только ШК фото, но и ШК костюмов*___*

brucer007 Armor and robot-like costumes are some of my favorites. This is a nicely crafted, slim, tight-fitting version of Alphonse!

Ragtime Mouth Kickass shine! Just such an incredible dedicated costume! Cheers! :3

Space Robot 5 Awesome!

Fluffydragon84 niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

~xKatie omg i love it <3

RiderG SHA ZAAAAM!

ARTandWORK Nice to see a realistic version of Alphonse! Well done!

princemercury1 Excellent craftmanship on the armor. Congratz on the showcase. ^^

star*crossed ... I think I just jizzed. O__O That is just BEYOND amazing. Absolutely stunning.

sexytime10 Badass.

ZombieEatsBrain very legit and what the real deal would look like! fantastic!! great work you got there :D

hatchii This is INCREDIBLE......you have such talent!!!

ChrissyCat Most...badass thing...I have ever seen....

SailorPam1 Incredible!

GeiYin &#1074;&#1099; &#1087;&#1088;&#1077;&#1082;&#1088;&#1072;&#1089;&#1085;&#1099;!!!!

StrifyGirl06 Best Alphonse ever!!! You are amazingly talented!!! Congrats on a well deserved showcase!!!

kurocieru that is totally rad

Chocobo chic freaking awesome!

Bratzoholic HOLY CRAP THAT'S THE BEST I'VE EVER SEEN OF ALPHONSE :O <3

aznwolverine How did this not get showcased earlier?

Kawaii-Kioko This costume is absolut amazing.

LolitaiX nice work well done

Avatar Alvaang WOW. I am speechless. You went above and beyond. This Al is the most amazing one i have ever seen!!!

Waifu Beam OMG, that's an AMAZING Alphonse. 8D

Dalibar One word. Badass.

lostjuly wicked cool.

Lando NOW THIS IS POD RACING! =D So happy to see a full metal Al!

Trendy Wow that so damn cool .. that must of taken forever to make..

Japanimemusic OMG! THAT IS AMAZING!!!! WONDERFUL WORK! this is so EPIC!

CaitXD Wow I love it! <3

ffviki omg this is amazing! good job!

BlindOtakuChan That is AMAZING! It looks like the real deal!

TakanoMiyo &#1055;&#1091;&#1075;&#1086;&#1074;&#1080;&#1094;&#1072;-&#1082;&#1088;&#1072;&#1089;&#1072;&#1074;&#1080;&#1094;&#1072; ** &#1058;&#1088;&#1077;&#1090;&#1080;&#1081; &#1096;&#1086;&#1091;&#1082;&#1077;&#1081;&#1089;, &#1077;&#1089;&#1083;&#1080; &#1103; &#1085;&#1077; &#1086;&#1096;&#1080;&#1073;&#1072;&#1102;&#1089;&#1100;?) &#1055;&#1086;&#1079;&#1076;&#1088;&#1072;&#1074;&#1083;&#1103;&#1102; &#1090;&#1077;&#1073;&#1103; ^o^

Momoko Peach That is so badass o.o

blackcat523 Wow, simply amazing.

Gazizaty simply beautiful! You did a marvelous job ^^

Rizel88 WoW!!!! Fantastically amazing>_<//////////