DNAngel 2009

Archived Thread
Our site is currently being changed over to the new version. Everything you see is currently in read-only mode. Additionally, the layout and UI will not be complete until all sections have been re-enabled, so please ignore any layout issues (or bland-ness) at this time.
#1 DespairedPheonix on 9 years ago

Well...this is definitely a shot in the dark...(no...pun intended...O.O) but my friend and I got a comission from Limebarb for Krad and Dark from DNAngel. I was wondering if anyone else was planning someone from DNAngel? Cuz it'd be really cool to get together a photoshoot for it >.> DNAngel needs more love...lol

COSPLAYER LIST:

BeautifulSpirit - Krad
MrShm33 - Dark
lost_teflon - Krad?
LostDonut - Riku?
phantomthief - Dark?
sinisterspades - Dark

#2 LostDonut on 9 years ago

haha XD
yeah, it's a pretty old series ._.
not many people still cosplay from it...
.... wait I remember seeing a Risa in at AnimeNext...
anyways, when is the shoot? -just wondering..-

#3 DespairedPheonix on 9 years ago

lol, I like cosplaying the uknown/old anime's lol, gives me something different =P

Idk when the shoot's gonna be, I was gonna see if I could get more people to see if we even have enough for a shoot. honestly if it's just me and my friend I'll probably just make a time and place XD

#4 lost_teflon on 9 years ago

actually my first cosplay was Krad, maybe I'll pack it and just change for a photoshoot!!! It actually packs away really easily and doesn't crease ^___^

#5 DespairedPheonix on 9 years ago

YAYYYY ANOTHER KRAD!!!!!!!!!!!! ^.^ That makes me really happy. I love Krad. He's been my dream cosplay for years, and I finally got to do it and now no one's into DNAngel anymore T_T lol

#6 lost_teflon on 9 years ago

DNAngel is the best!!!! I love it so much, I just wish the manga hadn't suddenly stopped dead right when the important parts were coming together!!!

#7 LostDonut on 9 years ago

lol yeah =)
I have a Riku cosplay, I might do it if we have enough people ^_^

#8 DespairedPheonix on 9 years ago

[QUOTE=lost_teflon;3018601]DNAngel is the best!!!! I love it so much, I just wish the manga hadn't suddenly stopped dead right when the important parts were coming together!!![/QUOTE]

But! They're CONTINUING the Manga! I think the new issue comes out in August!!!!! ^.^



and LostDonut, I hope we get enough people. I'd really love to get a shoot together, considering I've spent oodles of money on this cosplay o.o

#9 phantomthief on 9 years ago

*cough* *points to screenname*

I've be cosplaying Dark every year at AWA for the past 6 years XDDD I might sneak one to NYAF depending on the time of the shoot... No wings, though :P

~Ari

#10 lost_teflon on 9 years ago

[QUOTE=BeautifulSpirit;3019094]But! They're CONTINUING the Manga! I think the new issue comes out in August!!!!! ^.^

and LostDonut, I hope we get enough people. I'd really love to get a shoot together, considering I've spent oodles of money on this cosplay o.o[/QUOTE]

SERIOUSLY???!!!!! It's been what, a year or 2 since vol 11 came out, I sorta gave up hope and just watched the anime over and over.

SO happy now!!!!!

Hms...now I gotta get a good wig for Krad; when I first did him I had long blond hair but...now I need an upgrade XD

ooh, phantomthief, yes you like, own this thread!

#11 DespairedPheonix on 9 years ago

[QUOTE=phantomthief;3019606]*cough* *points to screenname*

I've be cosplaying Dark every year at AWA for the past 6 years XDDD I might sneak one to NYAF depending on the time of the shoot... No wings, though :P

~Ari[/QUOTE]

I was contemplating wether or not I wanted to bring Wings for Krad, considering I'm going on the train idk if wings are a great idea, but I may or may not. Not sure lol

[QUOTE=lost_teflon;3020019]SERIOUSLY???!!!!! It's been what, a year or 2 since vol 11 came out, I sorta gave up hope and just watched the anime over and over.

SO happy now!!!!!

Hms...now I gotta get a good wig for Krad; when I first did him I had long blond hair but...now I need an upgrade XD

ooh, phantomthief, yes you like, own this thread![/QUOTE]

Yeah. My friend told me that it's coming out in August, and she's a die hard DNAngel fan, so I believe her lol

I'm making my wig for Krad lolll

#12 madvlad on 9 years ago

I had a similar issue with going to I-Con, concerning the whole travel thing, and the cumbersome nation of some costume pieces/props.

As you've mentioned, Gaara, you always try to excel in terms of costuming accuracy.
But I guess you might have to relinquish the wings for travel/convenience sake.
O:

#13 DespairedPheonix on 9 years ago

I may, I'm not really sure yet. I HAVE wings that I can use, they're pretty big. It's not really my convenience that I'm concerened about, I don't want them to get ruined considering I won't be able to actually WEAR them until I get off the train, and I don't want some little kids pulling on them or someone else accidently denting them etc etc. >.< lol

#14 madvlad on 9 years ago

maybe you should just skip the train, and use the wings to fly there
:3

#15 DespairedPheonix on 9 years ago

Yeah? well maybe I WILL >.< lol