Blazblue anyone~? ' u'

Archived Thread
Our site is currently being changed over to the new version. Everything you see is currently in read-only mode. Additionally, the layout and UI will not be complete until all sections have been re-enabled, so please ignore any layout issues (or bland-ness) at this time.
#1 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

~!!
Hello Metrocon-ers~!! : D
Anyone thinking of taking over the con in Blazblue cosplay~? Well then, let's get together for some epic photos~!
I'll be wearing Taokaka at some point on all 3 days, so I'm pretty flexible with times and such~!

To make sure that no one misses out, we have 2 gathering days during the con~! So bring your friends and let's make this GIGANTIK (tagor)~ 83 /lame jokes~

[CENTER]~Saturday, July 24th~
Time/Location; 11AM / Waterfront side entrance of the convention~

~Sunday, July 25th~
Time/Location; 12PM / Waterfront side Entrance of the con~[/CENTER]

(actual shoot locations may vary~ these are just meet-up locations~!)
--

#2 *Kai* on 8 years ago

Hello! I'll be making Noel for Metro and competing her on Sunday. I -might- wear her a bit on Saturday, still unsure about that! I would love to get pics with other BlazBlue fans!

#3 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

Yay, a Noel~! x}
Oh awessome~!! Are you competing alone or with others~?

#4 *Kai* on 8 years ago

I'm competing with a Lichi actually. ^^ I have.... three months to work on it AND get my other costumes done. xD

#5 UchihaGirl on 8 years ago

I could bring Doctor Litchi back since I really put a lot of effort into it. This time, hopefully with a wig and some more weight loss!

#6 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

[QUOTE=*Kai*;3371175]I'm competing with a Lichi actually. ^^ I have.... three months to work on it AND get my other costumes done. xD[/QUOTE]
Yaay, another bewbie lady~! xD

[QUOTE=UchihaGirl;3371310]I could bring Doctor Litchi back since I really put a lot of effort into it. This time, hopefully with a wig and some more weight loss![/QUOTE]

Haha, yaaay~!! 'u' Bring her backk~!!

lol...I must make a list~ *w*

#7 *Kai* on 8 years ago

SO glad this series is getting a lot of love! Has anyone played the PSP version yet?

#8 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

Yusss~!! I'm sooo happy too~! x ux
Nooo not yet~ I'd like to though~

#9 Trinii~Sempai on 8 years ago

Hey Lex, I'm trying to recruit people. They're being lame though.

#10 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

Yay lol~ xD

Sooo um, I've been looking into the Cosplay competition~! Three minutes on stage doesnt seem like much, but I still want to put something together~! ' w' so if anyone's interested, let me know~!
On another note, I've finished one of Kokonoe's sleeves~!!<3
How is everyone else doing with their costumes~?

#11 *Kai* on 8 years ago

Finally ordered my boots, recently received my wig and bought all the fabric needed. Now I just need to finish drafting all my patterns and I can finally get to sewing!

#12 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

Haha, yay awesome~~!!
I've been sewing alllll day today~ I attached Koko's sleeves to her coat and all that's left is some more bias tape work and an invisible zipper~! xD

#13 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

Nooouu, this thread musnt die~! xwx
Also...idea~!!* Well, since many of us have other costumes and photoshoots to be in and panels we'd like to see throughout the weekend, we should make our gathering..into 2 gatherings; on Saturday and Sunday...to make sure we catch everyone~! xD I've left Saturday for Koko (morning~afternoon) and Tao (afternoon~evening), so anytime before or after the cosplay competition and before the rave is fine~! Sunday, Kai is competing Noel, so we should think of a time around the costume contest~

How does that sound~? .o.
I'd really hate for someone to miss out~~

#14 UchihaGirl on 8 years ago

I think Saturday might be best for me. No idea yet as I once again, I am in a few groups.

Also, maybe I can convince my friend to get his Hakumen done and join our group.

#15 Mish LexiiCHU~ on 8 years ago

Yeah, thought so~! xD Well just let me know when your other groups will be and we'll work around them~! ' u'
Ohh goodness, pleeease do~!! That'd be EPIC~!!! *w*